9 Ocak 2013 Çarşamba

'Örgü Örün'' modası

Bugün bir grup arkadaşlarla Kiel den Rendsburg'a gezmeğe gittik.
Benim daha evel yaşadığım bu şirrin ve küçük şehir ''örgü örelim'' projesi ile renklenmiş. İlk dikkatimi çektiğinde ben bu ağaçları giydirmeleri bir yerde gördüm dedim, sonra aklıma blogları gezerken Brezilyalı arkadaşların bloglarında gördüğümü hatırladım. Arkadaşımı aradım neden Rendsburgda ağaçlar örgülerle giydirlmiş haberin varmı dedim, fakat Rendsburglu arkadaşımın haberi yoktu ben nette araştırarak buldum.
İlk olarak bu moda Texas' da başlamış, şehri renklendirmek ve örgü modasını getirmek için bir akım başlatılmış. Daha sonraları bu moda çok ülke ve Almanya da da bazı yerlere ulaşmış ve şimdide Rendsburgda bu moda yaşlı ve gençlerin katılımı ile Halk Eğitim evlerinin önderliğinde gerçekleştirilmiş.
Rendsburg'da ki heykeller dahi nette gördüğüm kadar ilk başlarda giydirilmiş, ama bugün heykellerin üzerinde bir örgü yoktu sanırım onların üzerindekiler alınmış veya çalınmış.

Bu aralar Torunum için işlediğim örgüleri sizlerle paylaşmak çabasında olduğum sıralarda bu harika bir fikir olduğunu düşündüğüm ve örgü sanatı diyede adlandırılan bu akıma bende kendi çapımda katılmak istedim.


veee örgülerim pek yakında burda olacak.....

Hiç yorum yok: