24 Temmuz 2013 Çarşamba

Bebek Örgü Ceket ve Patik

Ayşegül'ün Cicileri
 Yıllardır arkadaşlık ve dostluk yaptığımız, kadınlar projemin iki meleğinden bu postum. Naciye ablamızın sevgili kızının tatlımı tatlı, dünyalar güzeli bir torunu dünyaya teşrif etti. Kendisinin anneanneliğni ve kızı Derya' nında anne olmasını kutluyor. Allah evlatlarını analı babalı büyütmelerini nasip etsin dileklerimizi iletiyoruz.
 Gelelim bu örgüleri ören diğer diğer meleğe. Hemşerim, arkadaşım ve projemin sağ kolu Sibelciğim, bu güzel cicileri Naciye ablanın torununa işleyip bugün hediye etmiş.
 Bu güzel ceket ve patiğin model tasarımı ve o cici düğmeleri hepsi bu güzel, ince ruhlu ve becerikli Sibelciğimin mahareti.
Kız çocuklarına yakışır şekilde çok kibar ve cici bir takım olmuş, Sibelciğim ellerine sağlık.
Ayşegül bebek de güle güle kullansın inşallah.

2 yorum:

annesibel dedi ki...

sevgili hemserim arkadasim, tesekkür ederim cok güzel sözlerine. herzaman söyledigim gibi, yine söylüyorum iyiki varsin ,deryaya hepimiz cok sevindik, güle güle büyütsün.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım ne kadar özlemişim yorumlarını görünce çok mutlu oldum nasılsın çok şeyler değişmiş kendimi çok suçlu hissediyorum bu konuda ziyaret edemiyorum sizleri torunlar olmuş her halde güle güle büyütün bended 6 tane erkek oldu birazda torun bakıyorum o yüzden bloğa fazla giremiyorum patiği yapılışnı yazdım anlamadığın yer olursa yine yardımcı olurum öpüyorum sevgiler canımgül Baykaran sebahat hanım kızmak ne kelime tabiki alabilirsin ayrıca beğenmene sevindim 56 ilmekle örneğe başlıyoruz 8 sıra haroşa örüp 3 bölüyoruz ortada 30 ilmeği lastik örüyoruz yanlardaki 13 er ilmek haroşa olacak 8 sıra daha örüyoruz yani 16 şiş ördükten sonra ortadaki 30 ilmeği kesip 10 ilmek arttırıyoruz kstiğimiz 30 ilmeği büzüp arttırdığımız 10 ilmekle birleştiriyoruz içten gizli dikşle yukarısı 20 sıra lastik son 2 sıra haroşa olacak anlamadığınız yer olursa yardımcı olurum sevgiler