1 Temmuz 2008 Salı

Bad Malente´de 5 Göl gezisi


Alman ve Türk bayanlar grubumuzla yine gezideydik ve bu defa da Bad Malenteye ve orda gemi ile 5 göl gezisi yaptik. Malenteye giderken yolda bir park yerinde piknik yaptik. Ayni zamanda arkadasimiz Meryemin de dogum günüydü, harika yiyecekler hazirlamis getirmisti. Meryemcigin dogum gününü güzel temiz havada dogal ortamda böylece kutladik.
Kendisine Saglikli ve Mutlu nice yillar diliyorum. Havanin güzel olmasi keyfimizi de artirdi.




















Bu güzel dogum günü kutlamasinin ardindan Bad Malenteye tekrar yola koyulduk.

Iste bu görünen gemi ile birbirne dar gecitlerle bagli olan 5 gölü 2 saate cok güzel bir atmosfer icinde gezdik.

Gezi boyunca kiyilarda harika yapilar gördük.


Gemiden indikten sonra cam esyalari yapilan kücük bir fabrikayi gezdik ve cam dan süs esyasinin nasil yapildigina taniklik yaptik.
Güzel bir Balik lokantasindan sonra birazda sehri gezidikten sonra aksam üzeri dönüs icin yola koyulduk.

8 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Yapacak yorum bulamiyorum.....tek kelimeyle bayildim ve tum samimi duygularimla soyluyorum.B A Y I L D I M ama daha cok yemeklereeeeee ya ben Turkiyeye ne zaman gidicem simit yiyip cay icip martilara bakicam.....ahhhh ahhhhh.eger gercekten buralara gelme niyenitiniz var ise esim agustosun ilk haftasi Turkiyeye gidiyor yaklasik 45 gunlugune ben ilk defa amerikada yalniz kalicam ama benim icin iyi bir deneyim olcak en azindan Turkce konusmayip ingilizcemi ilerleticem::))))))) eger yegenin bi konuda bilgi isterse seve seve yardimci olurum.

Allah a emanet olun


Ozi

SOFRAM dedi ki...

Günaydın canım, bayılıyorum sizin şu gezilerinize yine çok güzel yerler ve çok ta güzel fotoğraflar çekmişsin, çok teşekkürler...
Arkadaşınıza da nice mutlu yıllar diliyorum...
Cam eşya yapımını bizde Ankara'da bir fuarda seyretmiştik, çok güzel bir çalışma, seyri de ayrı bir keyif veriyor,zor bir meslek, bu işi yapanları kutluyorum...
Canım ayrıca kızım için güzel dileklerin için çok teşekkürler, güzel bir gün diliyorum sevgilerimle öptüm...

dantelistan dedi ki...

merhaba gezdiğiniz yerler harika bayıldım çok güzel kareler yakalamışsınız ellerinize sağlık iyi günler